Sonia Bijnens-Withofs | Open VLD Lanaken | 13de plaats
Zaakvoerder 
Bouwwerken Bijnens Gert
Bessemerstraat 537, 3620 Lanaken | 0499 525 591

E-mail | Website | Facebook | Twitter | Google+ | YouTube

maandag 9 juli 2012

Op Sonia kun je rekenen

Op Sonia kan je rekenen
Sonia Withofs speelt haar troeven uit:

Waarom Open VLD?
  • De visie van Open VLD sluit aan bij mijn visie. Vooral het element ‘Open’ spreekt me enorm aan. ‘Open’ staat mede voor de moeilijkheden niet te ontlopen, maar meteen aan te pakken en ook op te lossen.
Waarom ga je aan politiek doen? Of hoe denk je als politieker het verschil te kunnen maken?
  • Helpen van de medemens
  • Ik ben van mening dat er geen maatschappij kan bestaan zonder een goed bestuur. Ik wil dan ook graag meewerken aan en deel uitmaken van dit goed bestuur. Mijn beweegreden is: ‘Geen bla bla, maar doen!’

MEEST RECENTE BERICHTEN VAN ONZE MENSEN